|  | 

Λογισμικό ΕΛΛΑΚ

Τι σχέση έχουν μία θεωρία μάθησης, η εξ αποστάσεως μάθηση και το ανοικτό λογισμικό

Θέλουμε να αλλάξουμε το διδακτικό παράδειγμα, βοηθώντας τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες, να κατασκευάζουν – και όχι να καταναλώνουν – από κοινού, ή και κατά μόνας, τη γνώση; Έχουμε ακούσει ότι αυτή η κατασκευή της από κοινού γνώσης είναι ο βασικός νόμος του open source λογισμικού; Μήπως, λέμε μήπως, αυτά τα δυο ταιριάζουν γάντι; Και, μήπως θα πρέπει να δούμε πιο σοβαρά το ζήτημα της επιλογής εργαλείων από αυτή τη δεξαμενή που ανήκει σε όλους μας; Το βρήκα! Απαντήσατε θετικά, οπότε προχωρήστε παρακαλώ. (Διαβάστε περισσότερα παρακάτω…)

Άρθρο από το περιοδικό Linux Inside, τεύχος 8

elearning

ABOUT THE AUTHOR

Σχετικές αναρτήσεις: Αναρτήσεις

  • OpenBoard | Open Source Εφαρμογή Διαδραστικού Πίνακα

    OpenBoard | Open Source Εφαρμογή Διαδραστικού Πίνακα

    Πλήρως εξελληνισμένη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διαδραστικούς πίνακες, αλλά και αυτόνομα ως εφαρμογή εξάσκησης και δημιουργίας πολυμεσικού υλικού για κάθε είδους συσκευή (pc, laptop, tablet, smartphone). Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της

  • eduActiv8 – συλλογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

    eduActiv8 – συλλογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

    Το eduActiv8 είναι Open Source εφαρμογή, μεταφρασμένη στα ελληνικά. Περιέχει δραστηριότητες για: γλώσσα μαθηματικά (αρίθμηση, μέτρηση, πράξεις, χρόνος, γεωμετρία, προσανατολισμός) μνήμη ζωγραφική (χρώματα, μίξεις).   ​Επισκεφθείτε τον ιστότοπο και κατεβάστε την

  • Διαδραστική Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Το παράδειγμα της PhET

    Διαδραστική Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Το παράδειγμα της PhET

    Τι είναι το PhET (Physics Education Technology); Πρόκειται για ένα project του Πανεπιστημίου του Κολοράντο που αφορά στη δημιουργία διαδραστικών προσομοιώσεων για μια ποικιλία γνωστικών αντικειμένων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.

  • GCompris – Σουίτα εκπαιδευτικών παιχνιδιών

    GCompris – Σουίτα εκπαιδευτικών παιχνιδιών

    Το GCompris είναι μια σουίτα εκπαιδευτικού λογισμικού και αποτελείται από ένα μεγάλο πλήθος δραστηριοτήτων για παιδιά ηλικίας 2 έως 10 ετών. Μερικές από τις δραστηριότητες αν και έχουν παιγνιώδη χαρακτήρα, ωστόσο

  • Gramps – Δημιουργία οικογενειακών γενεαλογικών δέντρων

    Gramps – Δημιουργία οικογενειακών γενεαλογικών δέντρων

    Ερευνήστε, οργανώστε και μοιραστείτε το οικογενειακό γενεαλογικό σας δέντρο με το Gramps. Το Gramps είναι λογισμικό για τη δημιουργία οικογενειακών δέντρων και υποστηρίζεται από κοινότητα χρηστών. Εύκολο στη χρήση του, μπορεί