|  | 

Λογισμικό ΕΛΛΑΚ

LimeSurvey: Δημιουργία on–line ερευνών

Το project του LimeSurvey ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2003 με την ονομασία PHPSurveyor, από τον Αυστραλό developer, Jason Cleeland. Η χρησιμότητά του αναδείχθηκε το 2004, κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών στην Ηνωμένες Πολιτείες, όταν με αυτό προσδιορίστηκαν μέσα σε 10 ώρες 13.500 παρατυπίες που αφορούσαν στην εκλογική αναμέτρηση. Το 2006, η ηγεσία του project παραχωρήθηκε στο Γερμανό Carsten Schmitz και το 2007 μετονομάστηκε σε LimeSurvey. Το 2009 και το 2010, το LimeSurvey συμμετείχε στο Google Summer of Code. Σε αυτές τις συναντήσεις, οι νεαροί προγραμματιστές ανέπτυξαν μία Database Storage Engine για την έκδοση 2.0 και έθεσαν σε εφαρμογή την πολυαναμενόμενη δυνατότητα «Απάντηση με ανέβασμα αρχείου». Την εφαρμογή χρησιμοποιούν το OpenOffice.org, η Canonical και το GNOME, προκειμένου να συγκεντρώνουν πληροφορίες από τους χρήστες για τις δικές τους εφαρμογές. Το όνομα και το λογότυπο της εφαρμογής αποτελούν εμπορικό σήμα καταχωρισμένο στο όνομα του Carsten Schmitz. Ωστόσο, οι περιορισμοί αφορούν μόνον στη διαφημιστική χρήση του ονόματος και του λογότυπου, ενώ αίρονται όταν πρόκειται για μη εμπορική χρήση. Η ίδια η εφαρμογή είναι αδειοδοτημένη με τους όρους της GNU GPL v.2
και συνεπώς ανήκει στο χώρο του ΕΛ/ΛΑΚ.

Άρθρο από το περιοδικό Linux Inside, τεύχος 3

limesurvey

ABOUT THE AUTHOR

Σχετικές αναρτήσεις: Αναρτήσεις

  • OpenBoard | Open Source Εφαρμογή Διαδραστικού Πίνακα

    OpenBoard | Open Source Εφαρμογή Διαδραστικού Πίνακα

    Πλήρως εξελληνισμένη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διαδραστικούς πίνακες, αλλά και αυτόνομα ως εφαρμογή εξάσκησης και δημιουργίας πολυμεσικού υλικού για κάθε είδους συσκευή (pc, laptop, tablet, smartphone). Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της

  • eduActiv8 – συλλογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

    eduActiv8 – συλλογή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων

    Το eduActiv8 είναι Open Source εφαρμογή, μεταφρασμένη στα ελληνικά. Περιέχει δραστηριότητες για: γλώσσα μαθηματικά (αρίθμηση, μέτρηση, πράξεις, χρόνος, γεωμετρία, προσανατολισμός) μνήμη ζωγραφική (χρώματα, μίξεις).   ​Επισκεφθείτε τον ιστότοπο και κατεβάστε την

  • Διαδραστική Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Το παράδειγμα της PhET

    Διαδραστική Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Το παράδειγμα της PhET

    Τι είναι το PhET (Physics Education Technology); Πρόκειται για ένα project του Πανεπιστημίου του Κολοράντο που αφορά στη δημιουργία διαδραστικών προσομοιώσεων για μια ποικιλία γνωστικών αντικειμένων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.

  • GCompris – Σουίτα εκπαιδευτικών παιχνιδιών

    GCompris – Σουίτα εκπαιδευτικών παιχνιδιών

    Το GCompris είναι μια σουίτα εκπαιδευτικού λογισμικού και αποτελείται από ένα μεγάλο πλήθος δραστηριοτήτων για παιδιά ηλικίας 2 έως 10 ετών. Μερικές από τις δραστηριότητες αν και έχουν παιγνιώδη χαρακτήρα, ωστόσο

  • Gramps – Δημιουργία οικογενειακών γενεαλογικών δέντρων

    Gramps – Δημιουργία οικογενειακών γενεαλογικών δέντρων

    Ερευνήστε, οργανώστε και μοιραστείτε το οικογενειακό γενεαλογικό σας δέντρο με το Gramps. Το Gramps είναι λογισμικό για τη δημιουργία οικογενειακών δέντρων και υποστηρίζεται από κοινότητα χρηστών. Εύκολο στη χρήση του, μπορεί